Thursday, September 3, 2009

::Duit Jatuh::

Ni bukan tipu...ni betul-betul terjadi..
Saya tadi pegilah Jusco Maluri...Window shopping...Alih-alih shopping gak...
Tengah mata melilau tgk kiri kanan kedai...Sampai kat Vincci, tiba-tiba ternampak duit not 50 hinggit jatuh dari atas.
Depan saya ada pulak couple cina tua, diaorang pun nampak. Saya dan diorang pergila ke tepi sikit, tengok-tengokkan kalau ada orang yang terjatuh duit. Tapi xder pun.
Yang couple cina ni pun amik dan terus je berjalan sambil tengok kat atas. Kira burn lah.
Rezeki diorang la tuh.
Senangnya orang tu baling duit. Kaya lah tu. Sampai duit jatuh pun x sedar. Bukannya puluh-puluh. Tapi ratusan.
Kalau saya kaya, insyaallah. Tak mungkin saya baling duit, sebaliknya sedekah.
Dengan bisnes skrg yg kini saya usahakan, insyaallah..
"Tangan yang memberi lebih baik daripada yang menerima"
Notakaki: Bestnya kalo saya yang berada depan couple cina tadi...huhuhu

5 comments:

Ju@Lucky^Mummy said...

hehehe.. anggap je bukan rezeki.. mungkin akan dapat rezeki yg lebih baik dr itu **wink**

Nidza said...

tu lah...sentiasa fikir positif...

The Queen Bee said...

wah bestnyee dpt duit freeee hahah

Nidza said...

bkn sy lah hanis..couple cina tu..silap xlari arah duit tu...

nURmALa mAZLan said...

tu la ..
kita pon dah beberapa kali gak arr mkn kat sini..BUTTER PRAWN DIA TERBAIK......

::Duit Jatuh::

Thursday, September 3, 2009

Ni bukan tipu...ni betul-betul terjadi..
Saya tadi pegilah Jusco Maluri...Window shopping...Alih-alih shopping gak...
Tengah mata melilau tgk kiri kanan kedai...Sampai kat Vincci, tiba-tiba ternampak duit not 50 hinggit jatuh dari atas.
Depan saya ada pulak couple cina tua, diaorang pun nampak. Saya dan diorang pergila ke tepi sikit, tengok-tengokkan kalau ada orang yang terjatuh duit. Tapi xder pun.
Yang couple cina ni pun amik dan terus je berjalan sambil tengok kat atas. Kira burn lah.
Rezeki diorang la tuh.
Senangnya orang tu baling duit. Kaya lah tu. Sampai duit jatuh pun x sedar. Bukannya puluh-puluh. Tapi ratusan.
Kalau saya kaya, insyaallah. Tak mungkin saya baling duit, sebaliknya sedekah.
Dengan bisnes skrg yg kini saya usahakan, insyaallah..
"Tangan yang memberi lebih baik daripada yang menerima"
Notakaki: Bestnya kalo saya yang berada depan couple cina tadi...huhuhu

5 comments:

Ju@Lucky^Mummy said...

hehehe.. anggap je bukan rezeki.. mungkin akan dapat rezeki yg lebih baik dr itu **wink**

Nidza said...

tu lah...sentiasa fikir positif...

The Queen Bee said...

wah bestnyee dpt duit freeee hahah

Nidza said...

bkn sy lah hanis..couple cina tu..silap xlari arah duit tu...

nURmALa mAZLan said...

tu la ..
kita pon dah beberapa kali gak arr mkn kat sini..BUTTER PRAWN DIA TERBAIK......

 

Copyright © FromHtoZ 2012 | All rights reserved | Blog Design by Krafty Palette.