Monday, August 23, 2010

::Bila atuk belikan mainan::


Yeah yeah...Atuk beli mainan...

Hah..

Tengoklah mainan atuk belikan...
Semuanya taste orang dewasa....
Saya rasakan yang anak-anak teruna saya masih belum sesuai untuk bermain permainan ini.

Tapi orang cakap "dah belikan pun banyak komplen"
Hahaha...Ye.."Terima kasih abah....."

Kereta ni rasanya kalau kat tangan harris mahu jahanam tak sampai seminggu.
Tapi kalau harganya dah mahal, tentu tahan lasak.
* Ayat nak sedapkan hati.

Helicopter ini sahaja dah beratus.
Tutttt!!
Harga sebenar tidak boleh dipamerkan atas keselamatan. Hahaha
Yang kelakarnya atuk dah tahu cucunya baru je 3 tahun. Tapi dibelinya untuk umur 14 tahun ke atas.

Memang best! Dah test pun.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*Eh!!
Siapa gerangan orang ini.
Hahahaha.

Lepas geram lah tu...
Main masa anak-anak tidur kat belakang tu....

1 comment:

mamasue said...

atok nak beli yg the best utk cucu2 tersayang...

::Bila atuk belikan mainan::

Monday, August 23, 2010


Yeah yeah...Atuk beli mainan...

Hah..

Tengoklah mainan atuk belikan...
Semuanya taste orang dewasa....
Saya rasakan yang anak-anak teruna saya masih belum sesuai untuk bermain permainan ini.

Tapi orang cakap "dah belikan pun banyak komplen"
Hahaha...Ye.."Terima kasih abah....."

Kereta ni rasanya kalau kat tangan harris mahu jahanam tak sampai seminggu.
Tapi kalau harganya dah mahal, tentu tahan lasak.
* Ayat nak sedapkan hati.

Helicopter ini sahaja dah beratus.
Tutttt!!
Harga sebenar tidak boleh dipamerkan atas keselamatan. Hahaha
Yang kelakarnya atuk dah tahu cucunya baru je 3 tahun. Tapi dibelinya untuk umur 14 tahun ke atas.

Memang best! Dah test pun.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*Eh!!
Siapa gerangan orang ini.
Hahahaha.

Lepas geram lah tu...
Main masa anak-anak tidur kat belakang tu....

1 comments:

mamasue said...

atok nak beli yg the best utk cucu2 tersayang...

 

Copyright © FromHtoZ 2012 | All rights reserved | Blog Design by Krafty Palette.