Thursday, February 10, 2011

::Tak sedar diri::


Tak sedar diri.

Rumah kata pergi
Kubur kata mari

Rogol cucu sendiri.

Dah tua.
Buatlah ibadat.
Seperti kita akan mati besok hari.

Dah kena tangkap.
Pakai kopiah.
Nak tunjuk alim dan wajar diberi simpati.

Habis tu.
Masa depan cucu sendiri tu macam mana?
Panjang lagi masa depannya.
Dah punah kat tangan kau yang penuh nafsu tu.

Saya cukup marah dan geram.
Patut kena campak kat kandang singa tu.
Biar kena baham.

Silap-silap singa pun tak nak makan kau.
Sebab jijik.

BANGANG PUNYA PEROGOL TUA!

Nama je ada akal lebih daripada perempuan.
Tapi TARAK PAKAI!

Nota: Hangin satu badan tahan marah.

1 comment:

TiKa LEh said...

hehe..nafsu tak kira umur dh..kalo brmaharajalela hbislah..

::Tak sedar diri::

Thursday, February 10, 2011


Tak sedar diri.

Rumah kata pergi
Kubur kata mari

Rogol cucu sendiri.

Dah tua.
Buatlah ibadat.
Seperti kita akan mati besok hari.

Dah kena tangkap.
Pakai kopiah.
Nak tunjuk alim dan wajar diberi simpati.

Habis tu.
Masa depan cucu sendiri tu macam mana?
Panjang lagi masa depannya.
Dah punah kat tangan kau yang penuh nafsu tu.

Saya cukup marah dan geram.
Patut kena campak kat kandang singa tu.
Biar kena baham.

Silap-silap singa pun tak nak makan kau.
Sebab jijik.

BANGANG PUNYA PEROGOL TUA!

Nama je ada akal lebih daripada perempuan.
Tapi TARAK PAKAI!

Nota: Hangin satu badan tahan marah.

1 comments:

TiKa LEh said...

hehe..nafsu tak kira umur dh..kalo brmaharajalela hbislah..

 

Copyright © FromHtoZ 2012 | All rights reserved | Blog Design by Krafty Palette.