Sunday, December 29, 2013

|Post pepagi buta|

Terasa macam nak menangis sepuas-puasnya.
Beban kat hati ni macam-macam hal.
Kejap isu A, kejap isu B, bersilih ganti.

Mr. Z suh bersabar.
Memang dah sabar lah ni.
Tapi perasaan tu semestinya akan ada.

Pukul 3.00 pagi pun masih tak dapat nak lelapkan mata.
Ambil wuduk, solat. Puas hati ngadu padaNya.

Semoga akan ada jalan untuk aku.

2 comments:

2ampeada said...

didoakan semoga ditemukan peleraian. good luck kay.

Nidza said...

tenkiu...rasanya dah dipermudahkan

alhamdulillah

|Post pepagi buta|

Sunday, December 29, 2013

Terasa macam nak menangis sepuas-puasnya.
Beban kat hati ni macam-macam hal.
Kejap isu A, kejap isu B, bersilih ganti.

Mr. Z suh bersabar.
Memang dah sabar lah ni.
Tapi perasaan tu semestinya akan ada.

Pukul 3.00 pagi pun masih tak dapat nak lelapkan mata.
Ambil wuduk, solat. Puas hati ngadu padaNya.

Semoga akan ada jalan untuk aku.

2 comments:

2ampeada said...

didoakan semoga ditemukan peleraian. good luck kay.

Nidza said...

tenkiu...rasanya dah dipermudahkan

alhamdulillah

 

Copyright © FromHtoZ 2012 | All rights reserved | Blog Design by Krafty Palette.