Thursday, October 29, 2009

::Blog::

Kenapa saya rajin berbelog malam ini?

Ini kerana anak saya dah bangun dari tido, dera saya tengok Ultraman ntah Gaia, Tiga, Bothers 8 namanya, hanya dia je yang tau walaupun sama je. (Custom lain tapi misi tetap sama kan?)

Mr. Z pula otw dari TM.

Sekian.

Notakaki: Dia tido awal tadi dalam keta. Jadi Umi dia terpaksa dukung dia dan daki tangga yg tinggi. Lenguh. Harap Mr. Z sempat membaca blog ini kejap lagi dan tawarkan urutan refleksologi pada isterinya.

No comments:

::Blog::

Thursday, October 29, 2009

Kenapa saya rajin berbelog malam ini?

Ini kerana anak saya dah bangun dari tido, dera saya tengok Ultraman ntah Gaia, Tiga, Bothers 8 namanya, hanya dia je yang tau walaupun sama je. (Custom lain tapi misi tetap sama kan?)

Mr. Z pula otw dari TM.

Sekian.

Notakaki: Dia tido awal tadi dalam keta. Jadi Umi dia terpaksa dukung dia dan daki tangga yg tinggi. Lenguh. Harap Mr. Z sempat membaca blog ini kejap lagi dan tawarkan urutan refleksologi pada isterinya.

0 comments:

 

Copyright © FromHtoZ 2012 | All rights reserved | Blog Design by Krafty Palette.