Thursday, January 21, 2010

::Potong::

Ni bukan iklan "Potong" tu tau

Ni pasal mak saya dah bising suruh potongkan rambut Harris.

***************************************************

Jadi, saya nak minta pandangan kawan-kawan semua.
Nak ke tak potong rambut dia ni?


Gambar 1


Saya suka rambut dia macam ni.
Mak Noi dia pun suka.
Nampak budak "nakal" yang comel.


Gambar 2

Bila dah potong rambut akan jadi macam ni.
Mak Noi dia cukup marah bila potong rambut Harris.
Siap takmo kawan dengan Harris.


Gambar 3


Lagi satu gambar kalau dia tak potong rambut.
Bestnya Milo..ehh..rambutan tu pun sedap.
(Mana satu ni?)


Gambar 4


Comel tapi tak nampak notti.
Huhuhu.
Baik je budak ni.


Sekarang rambut dia tumbuh lebat balik. Rasa-rasanya macam mana.
Nak potong ke tidak?


Notakaki: Umi dia tak nak. Sebab selama ni anak bujang dia macam Nicholas Saputra. (huhuhu.Boleh ke kira vote sendiri?)

5 comments:

JuLia d BuBbLes said...

jangan potong wehhhhh!!
klau potong pon sket2 bg nipis sket je. jgn smpai botak2. x cun wooooo

Zampeada said...

lagi rugged lah budak tuh kalau rambut panjang ikal2 mayang sari tu. ada karektor org kata.

aku sokong rambut panjang. hehehe...

Riesna Zasly said...

biarlah dia merasa berambut pjg sikit kan
dah sekolah esok, tak merasa nak berambut gini lagi...

cian dier

Nidza said...

julia bubbles: aku ingat ayat ko tak nak kawan dgn Harris

Zampeada:karektor yer...huhuhuh

riesna zasly: mmg tgh kasi dia merasa. kang sekolah nanti tak dpt pulak.

laicibuah said...

Ayah dia rasa lagi elok potong. tapi potong kasi nipis sket la. sian dia panas..

::Potong::

Thursday, January 21, 2010

Ni bukan iklan "Potong" tu tau

Ni pasal mak saya dah bising suruh potongkan rambut Harris.

***************************************************

Jadi, saya nak minta pandangan kawan-kawan semua.
Nak ke tak potong rambut dia ni?


Gambar 1


Saya suka rambut dia macam ni.
Mak Noi dia pun suka.
Nampak budak "nakal" yang comel.


Gambar 2

Bila dah potong rambut akan jadi macam ni.
Mak Noi dia cukup marah bila potong rambut Harris.
Siap takmo kawan dengan Harris.


Gambar 3


Lagi satu gambar kalau dia tak potong rambut.
Bestnya Milo..ehh..rambutan tu pun sedap.
(Mana satu ni?)


Gambar 4


Comel tapi tak nampak notti.
Huhuhu.
Baik je budak ni.


Sekarang rambut dia tumbuh lebat balik. Rasa-rasanya macam mana.
Nak potong ke tidak?


Notakaki: Umi dia tak nak. Sebab selama ni anak bujang dia macam Nicholas Saputra. (huhuhu.Boleh ke kira vote sendiri?)

5 comments:

JuLia d BuBbLes said...

jangan potong wehhhhh!!
klau potong pon sket2 bg nipis sket je. jgn smpai botak2. x cun wooooo

Zampeada said...

lagi rugged lah budak tuh kalau rambut panjang ikal2 mayang sari tu. ada karektor org kata.

aku sokong rambut panjang. hehehe...

Riesna Zasly said...

biarlah dia merasa berambut pjg sikit kan
dah sekolah esok, tak merasa nak berambut gini lagi...

cian dier

Nidza said...

julia bubbles: aku ingat ayat ko tak nak kawan dgn Harris

Zampeada:karektor yer...huhuhuh

riesna zasly: mmg tgh kasi dia merasa. kang sekolah nanti tak dpt pulak.

laicibuah said...

Ayah dia rasa lagi elok potong. tapi potong kasi nipis sket la. sian dia panas..

 

Copyright © FromHtoZ 2012 | All rights reserved | Blog Design by Krafty Palette.