Tuesday, January 19, 2010

::Rumah Titian kasih::

Berkurun mencari gambar ni (rupa-rupanya terselit dalam My Picture kat ofis saya ni)

Oklah. Entri kali ni nak berkongsi (bukan nak membangga diri ye)

Bila Mr. Suami bagi arahan yang kami akan berpindah. Saya berfikir macam mana nak kemas baju-baju saya yang penuh 2 almari tu.

Baju-baju tu kebanyakkannya dari zaman anak dara dulu sampai lah ada 2 anak teruna.
Mak saya pun mencadangkan agar mendermakan pada yang perlu.

Lepas tu, dia bagi satu keratan akhbar mengenai tempat ini.

So, sesapa yang nak menderma dan beramal sila hubungi :



Rumah Titian Kasih (Pusat Jagaan Anak Ibu Tunggal & Anak Yatim)
62A-2 Lorong Maran
Jalan Kuantan
Tasik Titiwangsa
53200 Kuala Lumpur

PN. SHARIFAH BTE ADLAN (Mak Pah) H/P:019-6455769



Kesian tengok budak-budak ni kepenatan balik dari sekolah. (Mereka ni pandai-pandai belaka)



Hasil derma orang ramai



Kat sini pun ada ibu tunggal gak yang membantu Mak Pah ni menjaga anak-anak yatim di sini.

Notakaki: harris tak nak balik sebab ramai kawan.

3 comments:

mizara said...

alahai sayu hati tgk anak2 yatim nih..

Nidza said...

mizara:mmg sayu...lagi2 biler ada anak yg lebih kurang sebaya si Harris ni. Anak saya pun suka bermain dgn diorang..mcm nak amik suma jadi anak angkat saya..sampai termimpi-mimpi..insyaallah..

sI tEDI said...

ALhamdulillah..

dapat pada mereka yg memerlukan!

::Rumah Titian kasih::

Tuesday, January 19, 2010

Berkurun mencari gambar ni (rupa-rupanya terselit dalam My Picture kat ofis saya ni)

Oklah. Entri kali ni nak berkongsi (bukan nak membangga diri ye)

Bila Mr. Suami bagi arahan yang kami akan berpindah. Saya berfikir macam mana nak kemas baju-baju saya yang penuh 2 almari tu.

Baju-baju tu kebanyakkannya dari zaman anak dara dulu sampai lah ada 2 anak teruna.
Mak saya pun mencadangkan agar mendermakan pada yang perlu.

Lepas tu, dia bagi satu keratan akhbar mengenai tempat ini.

So, sesapa yang nak menderma dan beramal sila hubungi :



Rumah Titian Kasih (Pusat Jagaan Anak Ibu Tunggal & Anak Yatim)
62A-2 Lorong Maran
Jalan Kuantan
Tasik Titiwangsa
53200 Kuala Lumpur

PN. SHARIFAH BTE ADLAN (Mak Pah) H/P:019-6455769



Kesian tengok budak-budak ni kepenatan balik dari sekolah. (Mereka ni pandai-pandai belaka)



Hasil derma orang ramai



Kat sini pun ada ibu tunggal gak yang membantu Mak Pah ni menjaga anak-anak yatim di sini.

Notakaki: harris tak nak balik sebab ramai kawan.

3 comments:

mizara said...

alahai sayu hati tgk anak2 yatim nih..

Nidza said...

mizara:mmg sayu...lagi2 biler ada anak yg lebih kurang sebaya si Harris ni. Anak saya pun suka bermain dgn diorang..mcm nak amik suma jadi anak angkat saya..sampai termimpi-mimpi..insyaallah..

sI tEDI said...

ALhamdulillah..

dapat pada mereka yg memerlukan!

 

Copyright © FromHtoZ 2012 | All rights reserved | Blog Design by Krafty Palette.