Sunday, October 17, 2010

::Ada hadiah untuk Sharifah Aida::

Kenapa?

Kenapa?


Huhuhu.

Mesti Sharifah Aida terkejut.

Sebab dia ada follower blog saya ke 170.


Eleh. Orang lain follower dia dah beribu-ribu.

Awak baru 170 follower dah kecoh mecoh.


Dengan sengih macam kerang wangi.

'Ada diriku ini kisah?'

Dah pasang niat ok.
Akan ku beri setandan pisang macam orang selalu bagi kat surau tu.

Hehehehe.

Aida,
(suka hati awak panggil dia Aida)

Saya boleh panggil nama awak Aida kan?

Tadi saya cuba bagi komen kat blog awak.
Pasal cutenya anak awak.

Tapi tak boleh.

Jadi saya komen kat blog saya ni boleh?

Nanti awak bagi address awak ek.
nidza81@gmail.com

Jangan risau. Bukan setandan pisang ok.
Mungkin 2 tandan pisang.

Hahahaha.
Gurau je.

Notakaki: Kawan-kawan, pi serang blog Aida.

5 comments:

Sharifah Aida said...
This comment has been removed by the author.
Sharifah Aida said...

woww... cam menarik.. 2 tandan pisang pon orait ape.. :) nway thanks :)

Sharifah Aida said...

woww cam menarik.. 2 tanda pisang pon orait pe.. nway thanks ..:)

Sharifah Aida said...

http://fromhtoz.blogspot.com/

Hezesuze said...

tahniah pada aida... :0

::Ada hadiah untuk Sharifah Aida::

Sunday, October 17, 2010

Kenapa?

Kenapa?


Huhuhu.

Mesti Sharifah Aida terkejut.

Sebab dia ada follower blog saya ke 170.


Eleh. Orang lain follower dia dah beribu-ribu.

Awak baru 170 follower dah kecoh mecoh.


Dengan sengih macam kerang wangi.

'Ada diriku ini kisah?'

Dah pasang niat ok.
Akan ku beri setandan pisang macam orang selalu bagi kat surau tu.

Hehehehe.

Aida,
(suka hati awak panggil dia Aida)

Saya boleh panggil nama awak Aida kan?

Tadi saya cuba bagi komen kat blog awak.
Pasal cutenya anak awak.

Tapi tak boleh.

Jadi saya komen kat blog saya ni boleh?

Nanti awak bagi address awak ek.
nidza81@gmail.com

Jangan risau. Bukan setandan pisang ok.
Mungkin 2 tandan pisang.

Hahahaha.
Gurau je.

Notakaki: Kawan-kawan, pi serang blog Aida.

5 comments:

Sharifah Aida said...
This comment has been removed by the author.
Sharifah Aida said...

woww... cam menarik.. 2 tandan pisang pon orait ape.. :) nway thanks :)

Sharifah Aida said...

woww cam menarik.. 2 tanda pisang pon orait pe.. nway thanks ..:)

Sharifah Aida said...

http://fromhtoz.blogspot.com/

Hezesuze said...

tahniah pada aida... :0

 

Copyright © FromHtoZ 2012 | All rights reserved | Blog Design by Krafty Palette.