Wednesday, October 13, 2010

::Gambarku::

Nida, meh sat.
Tolong Kak Ida.


Tolong apa?
Tolong makan ke?

Kau berdiri sini.
Akak nak ambil gambar.
Sebelum Tan Sri masuk.

Alah kak.
Tak nak lah masuk bilik Tan Sri.
Kang dia nampak. Habis saya.

Masalahnya aku nak ambil gambar dia.
Kena cari tempat yang cantik.
Kau jadi model kejap.

Model?
OK.OK.
Saya suka.
Hahahaha.

Ambil gambar cantik sikit ek.
Kalau tak cantik, edit. Biar cantik.

(dalam hati Kak Ida, mesti cakap. Kalau dah tak cantik. Mekap tebal pun tak cantik)

Nak tengok hasilnya.

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*




Natural beauty tak?

Hahahaha.

Masuk bakul angkat sendiri.

Nasib lah.

2 comments:

Zampeada said...

ada sipi2 encik z kite.

Nidza said...

hahahaha...

mmg ramai org ckp mcm tuh...
org kata "jodoh".

huhuhuhu....

::Gambarku::

Wednesday, October 13, 2010

Nida, meh sat.
Tolong Kak Ida.


Tolong apa?
Tolong makan ke?

Kau berdiri sini.
Akak nak ambil gambar.
Sebelum Tan Sri masuk.

Alah kak.
Tak nak lah masuk bilik Tan Sri.
Kang dia nampak. Habis saya.

Masalahnya aku nak ambil gambar dia.
Kena cari tempat yang cantik.
Kau jadi model kejap.

Model?
OK.OK.
Saya suka.
Hahahaha.

Ambil gambar cantik sikit ek.
Kalau tak cantik, edit. Biar cantik.

(dalam hati Kak Ida, mesti cakap. Kalau dah tak cantik. Mekap tebal pun tak cantik)

Nak tengok hasilnya.

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*




Natural beauty tak?

Hahahaha.

Masuk bakul angkat sendiri.

Nasib lah.

2 comments:

Zampeada said...

ada sipi2 encik z kite.

Nidza said...

hahahaha...

mmg ramai org ckp mcm tuh...
org kata "jodoh".

huhuhuhu....

 

Copyright © FromHtoZ 2012 | All rights reserved | Blog Design by Krafty Palette.