Tuesday, November 24, 2009

::orang baru::

Lebih kurang 10 hari lagi keluarga saya akan menerima orang baru dan akan bertambah bilangannya.saya akan ada adik baru, mak dan abah akan ada anak baru, anak-anak saya akan ada pakcik baru, atuk-atuk saya akan ada cucu baru, sepupu sepapat saya akan ada sepupu baru dan makcik pakcik saya akan ada anak sedara baru….plus jiran-jiran saya akan ada jiran baru….



Undangan ke Majlis Perkahwinan Hazreen dan Hakim



Di jemput para pembaca blog saya, rerakan saya, kekawan saya dan sahabat-sahabat saya ke majlis perkahwinan adinda saya iaitu Hazreen Ahmed Redza pada 6hb Disember 2009 di alamat No.15, Jalan Damai Perdana 3/3C, Bandar Damai Perdana, Cheras.



Notakaki: Sorilah xsempat nak bagi kad. Kalo nak jugak..sila bg alamat anda....

No comments:

::orang baru::

Tuesday, November 24, 2009

Lebih kurang 10 hari lagi keluarga saya akan menerima orang baru dan akan bertambah bilangannya.saya akan ada adik baru, mak dan abah akan ada anak baru, anak-anak saya akan ada pakcik baru, atuk-atuk saya akan ada cucu baru, sepupu sepapat saya akan ada sepupu baru dan makcik pakcik saya akan ada anak sedara baru….plus jiran-jiran saya akan ada jiran baru….



Undangan ke Majlis Perkahwinan Hazreen dan Hakim



Di jemput para pembaca blog saya, rerakan saya, kekawan saya dan sahabat-sahabat saya ke majlis perkahwinan adinda saya iaitu Hazreen Ahmed Redza pada 6hb Disember 2009 di alamat No.15, Jalan Damai Perdana 3/3C, Bandar Damai Perdana, Cheras.



Notakaki: Sorilah xsempat nak bagi kad. Kalo nak jugak..sila bg alamat anda....

0 comments:

 

Copyright © FromHtoZ 2012 | All rights reserved | Blog Design by Krafty Palette.