Wednesday, November 4, 2009

::Sayang::




Dialog antara ibu dan anak

Ummi: Harris, Harris sayang ayah ke ummi? (dgn confiden dia akan sebut ummi sbb nama ummi di belakang)

Harris: Ayiss ayang...emm...emm...Ayah (Harris sayang...emm...emm...Ayah)

Ummi: Habis Ummi?

Harris: Mie ayang Ayiss (Ummi sayang Harris)

Muka cuak gayat tak hingat...

(sapa lambai kt blkg tu? I Follow u...)

Lagi sorang kesayangan saya


Anak itulah Pengikat Kasih, Penawar Hati, Penghibur Sepi.

Penat macam mana pun, seorang ibu atau ayah, akan hilang segala masalah, kepenatan bila terpandang seorang insan bernama ANAK.


Notakaki: Saya agak berserabut minggu ini. Rindukan Hadief yang berada di rumah moyangnya, nak buat accreditation, nak siapkan keja di ofis.


Hadief. Ummi rindu Hadief. Malam karang Ummi datang yer.

2 comments:

JuLia d BuBbLes said...

malam ni die ade kat umah lg x? tinggal la die weh aku balik mlm nih

Nidza said...

mlm ni dia ada lagi...

::Sayang::

Wednesday, November 4, 2009




Dialog antara ibu dan anak

Ummi: Harris, Harris sayang ayah ke ummi? (dgn confiden dia akan sebut ummi sbb nama ummi di belakang)

Harris: Ayiss ayang...emm...emm...Ayah (Harris sayang...emm...emm...Ayah)

Ummi: Habis Ummi?

Harris: Mie ayang Ayiss (Ummi sayang Harris)

Muka cuak gayat tak hingat...

(sapa lambai kt blkg tu? I Follow u...)

Lagi sorang kesayangan saya


Anak itulah Pengikat Kasih, Penawar Hati, Penghibur Sepi.

Penat macam mana pun, seorang ibu atau ayah, akan hilang segala masalah, kepenatan bila terpandang seorang insan bernama ANAK.


Notakaki: Saya agak berserabut minggu ini. Rindukan Hadief yang berada di rumah moyangnya, nak buat accreditation, nak siapkan keja di ofis.


Hadief. Ummi rindu Hadief. Malam karang Ummi datang yer.

2 comments:

JuLia d BuBbLes said...

malam ni die ade kat umah lg x? tinggal la die weh aku balik mlm nih

Nidza said...

mlm ni dia ada lagi...

 

Copyright © FromHtoZ 2012 | All rights reserved | Blog Design by Krafty Palette.