Tuesday, December 29, 2009

::Separuh Jiwaku Pergi::

Memang indah semua

Tapi berakhir luka

bermain hati dengan sadarmu

kau tinggal aku

chorus:

Benar ku mencintaimu

Tapi tak begini

Kau khianati hati ini

Kau curangi aku

Benar ku mencintaimu

Tapi tak begini

Kau khianati hati ini

Kau curangi aku

Kau bilang tak pernah bahagia

Selama dengan aku

Itu ucap bibirmu

Kau dustakan semua

Yang kita bina

Kau hancurkan semua


P/S: Ntah kenapa saya suka lagu ini. Takde kena mengena dengan diri saya yer. Nak ditujukan pada ex-exBF pun xder maknanya.

2 comments:

myQza said...

ex-ex? huH! ramai.
ekekekeke

Nidza said...

si tedi,

Ex ramai..suami sorang jer...huhuhuh

::Separuh Jiwaku Pergi::

Tuesday, December 29, 2009

Memang indah semua

Tapi berakhir luka

bermain hati dengan sadarmu

kau tinggal aku

chorus:

Benar ku mencintaimu

Tapi tak begini

Kau khianati hati ini

Kau curangi aku

Benar ku mencintaimu

Tapi tak begini

Kau khianati hati ini

Kau curangi aku

Kau bilang tak pernah bahagia

Selama dengan aku

Itu ucap bibirmu

Kau dustakan semua

Yang kita bina

Kau hancurkan semua


P/S: Ntah kenapa saya suka lagu ini. Takde kena mengena dengan diri saya yer. Nak ditujukan pada ex-exBF pun xder maknanya.

2 comments:

myQza said...

ex-ex? huH! ramai.
ekekekeke

Nidza said...

si tedi,

Ex ramai..suami sorang jer...huhuhuh

 

Copyright © FromHtoZ 2012 | All rights reserved | Blog Design by Krafty Palette.