Wednesday, April 28, 2010

::Apakah::

Apakah...

Apakah...

Oooo...

TIDAK!!!



Adik...

Jangan macam ni.
Kasi lah chance Umi rehat ye.
Kuruskan badan.
Pakai baju saiz L ke M ke?

Tapi bila adik act macam ni...
Umi susah hati.

Umi ingat nak tumpukan perhatian pada adik dan abang.

Tapi ada orang yang riang hati.


Ayah...
Jangan nak senyum-senyum ye.
Macam lah orang tak tau.

Tu...
Senyum tu.
;-p

8 comments:

Jieda said...

hehehe..bakal menambah lagi ke?

Nidza said...

ooo...umi dia dah pening kepala...kalau tambah pun kali ni biarlah dapat pompuan pulak...

daisy said...

itu tandanya nak adik lagi la tu~

Zampeada said...

ek? pk pertunjukkan akrobatik tadi.

Nidza said...

daisy: adoooi...
zampeada: ek? hahahaha.saya suka ulasan anda

carrotsusu said...

abg sgt suka hadief buat aksi akrobatik sebegitu.

umi rehat la dulu. paham..

Nidza said...

hahahahah.nasib baik faham...

ZilaJai said...

act yg bagus ni...ade kemajuan...hehe

::Apakah::

Wednesday, April 28, 2010

Apakah...

Apakah...

Oooo...

TIDAK!!!



Adik...

Jangan macam ni.
Kasi lah chance Umi rehat ye.
Kuruskan badan.
Pakai baju saiz L ke M ke?

Tapi bila adik act macam ni...
Umi susah hati.

Umi ingat nak tumpukan perhatian pada adik dan abang.

Tapi ada orang yang riang hati.


Ayah...
Jangan nak senyum-senyum ye.
Macam lah orang tak tau.

Tu...
Senyum tu.
;-p

8 comments:

Jieda said...

hehehe..bakal menambah lagi ke?

Nidza said...

ooo...umi dia dah pening kepala...kalau tambah pun kali ni biarlah dapat pompuan pulak...

daisy said...

itu tandanya nak adik lagi la tu~

Zampeada said...

ek? pk pertunjukkan akrobatik tadi.

Nidza said...

daisy: adoooi...
zampeada: ek? hahahaha.saya suka ulasan anda

carrotsusu said...

abg sgt suka hadief buat aksi akrobatik sebegitu.

umi rehat la dulu. paham..

Nidza said...

hahahahah.nasib baik faham...

ZilaJai said...

act yg bagus ni...ade kemajuan...hehe

 

Copyright © FromHtoZ 2012 | All rights reserved | Blog Design by Krafty Palette.