Thursday, April 22, 2010

::Jumaat daaaa::



Comel kan?
Hahaha

Hari ni dah pun Jumaat.

Hari Sabtu dan Ahad.

CUTI!!!!

Yahoo...

Malam ni Mr. Z balik.
Lepas tu dia dan saya akan pergi dating.

Hadief akan dihantar ke rumah moyang dia. Dia dah lama tak jumpa moyang dia tu.(lebih kurang seminggu.lama ke tu?)

Harris seperti biasa dengan nenek dia. Mana boleh berpisah dua orang tu.

Nanti jadi macam ni.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Bukan main peluk nenek dia.
Baru tak jumpa 3 hari.


Sabtu pagi pula, saya plan nak buat kuih talam keladi.
(ceh. nak praktik bakat terpendam.huhuhu)

Ahad pula. BALIK KAMPUNG!!

Notakaki: Boleh jamu kuih talam di kampung.

2 comments:

daisy said...

amboi...amboi...
ha..ha..!!

Nidza said...

Daisy: ;-)

::Jumaat daaaa::

Thursday, April 22, 2010



Comel kan?
Hahaha

Hari ni dah pun Jumaat.

Hari Sabtu dan Ahad.

CUTI!!!!

Yahoo...

Malam ni Mr. Z balik.
Lepas tu dia dan saya akan pergi dating.

Hadief akan dihantar ke rumah moyang dia. Dia dah lama tak jumpa moyang dia tu.(lebih kurang seminggu.lama ke tu?)

Harris seperti biasa dengan nenek dia. Mana boleh berpisah dua orang tu.

Nanti jadi macam ni.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Bukan main peluk nenek dia.
Baru tak jumpa 3 hari.


Sabtu pagi pula, saya plan nak buat kuih talam keladi.
(ceh. nak praktik bakat terpendam.huhuhu)

Ahad pula. BALIK KAMPUNG!!

Notakaki: Boleh jamu kuih talam di kampung.

2 comments:

daisy said...

amboi...amboi...
ha..ha..!!

Nidza said...

Daisy: ;-)

 

Copyright © FromHtoZ 2012 | All rights reserved | Blog Design by Krafty Palette.