Wednesday, April 14, 2010

::Perlu atau tak::


Saya nak ini.....

Jadi. Saya perlukan plan.

Pertama: Nak guna gaji bulan ini? atau bulan depan?
Kedua: Perlu survey brand yang dikehendaki. (Checked)
Ketiga: Warna?
(Saya dah ada warna coklat. Mungkin warna hitam atau merah. Atau kedua-duanya sekali?)
Keempat: Nak beli ke tak?. Perlu atau tak? (BELI JUGAK!!!. tak kira.NAK JUGAK!!)


Notakaki: Macam tu baik tak payah listkan. huhuhu ;p

3 comments:

Hezesuze said...

kene beli...huhu

Nidza said...

hezesuze: mmg patut beli...Yeah...ada 1 vote

AISYAH HANI said...

beli jangan tak beli.. aku pun 'goyang' jugak tengok kasut tu!!!

::Perlu atau tak::

Wednesday, April 14, 2010


Saya nak ini.....

Jadi. Saya perlukan plan.

Pertama: Nak guna gaji bulan ini? atau bulan depan?
Kedua: Perlu survey brand yang dikehendaki. (Checked)
Ketiga: Warna?
(Saya dah ada warna coklat. Mungkin warna hitam atau merah. Atau kedua-duanya sekali?)
Keempat: Nak beli ke tak?. Perlu atau tak? (BELI JUGAK!!!. tak kira.NAK JUGAK!!)


Notakaki: Macam tu baik tak payah listkan. huhuhu ;p

3 comments:

Hezesuze said...

kene beli...huhu

Nidza said...

hezesuze: mmg patut beli...Yeah...ada 1 vote

AISYAH HANI said...

beli jangan tak beli.. aku pun 'goyang' jugak tengok kasut tu!!!

 

Copyright © FromHtoZ 2012 | All rights reserved | Blog Design by Krafty Palette.